20 Aralık 2014 Cumartesi

KENDİN YAP-SİYAH GÜLLÜ TAÇ


Bundan birkaç ay önce H&M’ de buna benzer siyah çiçekli bir saç aksesuarı görüp beğenmiştim ve o zaman kararsız kalıp almadığıma sonradan pişman oldum. Malum Adana’da hala bir H&M mağazası bulunmadığından iş yine başa düştü. Geçen hafta kumaşçılarda gezerken bu siyah yaka güllerini de görünce hemen aklıma düştü ve bütün siyah gülleri topladım geldim. H&M’de gördüğüm tacın gülleri biraz daha aralıklıydı, ben daha sık kullanmak istedim ve sonuç tam da istediğim gibi oldu :)



Siz de evinizde var olan yapay çiçeklerden istediğiniz renk ve modelde çiçekli taçlar yapabilirsiniz. İhtiyacınız olan siyah ince tel bir taç, altı tane siyah gül ve silikon tabancası. Yapıştırmaya ortadan başlayarak sağa ve sola eşit aralıklarla yerleştirmeye özen gösterin. Kuruduktan sonra tacınız kullanıma hazır.

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş..bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar acaba tacı yaptığın gülleri nereden bulabilirim yaza akrabamım düğünü varda takmak istiyorum bide sadece siyah gül mü var başka renk güllerde varmı cevabın için şimdiden teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abidinpaşa'da bir kumaşçıda buldum. Başka rengi de yoktu gördüğüm kadarıyla..

      Sil