29 Haziran 2014 Pazar

SOĞUKSU’DA KAHVALTI VE TARAKLI GEZİSİ


Perşembe günü ailece sabah erkenden yola çıkıp her zaman balık yemeye gittiğimiz mekan, Doğan Alabalık’ın bu kez de kahvaltısını denemeye gittik. Çeşit çok olmasa da güzel, temiz, bildiğimiz köy kahvaltısı, yanında da sınırsız bir çay servisi var, tam da benim istediğim... Yolunuz düşerse deneyiniz ;)


Kahvaltı sonrası sohbet ederken, Taraklı’ya hiç gitmediğimizden konuşuyorduk ki birden karar verdik, toparlanıp düştük yola. Öyle çok da gezilecek bir yeri yok gördüğüm kadarıyla. Küçücük bir çarşısı var, bolca ahşap eşyalar satılan. Güzel konakları var, içini gezmek isteyip gezemediğim...





Ben de bu ara süregelen küçük sofra çılgınlığıma birkaç tane daha ekledim işte. Birkaç tanesi de arkadaşlarıma ;) Arman’a da bir araba aldık, bir de çok beğendiğim küçük bir sandalye... Masasıyla takım olarak da vardı ama ben yazılı olmasını istemedim o da kalmamış… Bir dahaki sefere artık, hem de burada ne yenir ne içilir bir tavsiyesi olan varsa sevinirim ;)


Çarşının ortasında bir çay bahçesi vardı, orada biraz mola verdik.






Sonrasında veda…

8 yorum:

  1. allah ağız tadınızı bozmasın canım çok güzel rsimler sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tarakli ya ben de henüz gitmedim... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir yer, öyle gezilecek pek bir yeri yok zaten canım. Ahşap eşyaları güzel ama ;)

      Sil
  3. Çok güzel bir yerdesiniz. Adana'da oturuyorum ve Pamukova'lıyım bende. buradaki sıcakları görünce memleketimiz mis gibi miss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Adana'da oturuyorum, şu an da Pamukova'dayım ;)

      Sil
  4. Taraklı ile biraz ilerisindeki Göynük'te gezilmeli.Göynük te şirin bir kasaba görüntüsündedir.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göynük'e gitmiştim daha önce ama yeniden gitmeyi isterim..
      Sevgilerimle...

      Sil