20 Ocak 2011 Perşembe

ŞİMDİ DE PEELİNG ZAMANI

Peeling cildi ölü hücrelerden, ince kırışıklıklardan arındırarak cildi temizleme, yenileme işlemidir. Derinlemesine temizleme etkisiyle cildiniz daha temiz daha sağlıklı bir görünüme kavuşuyor. Haftada 1-2 kez ve daha çok kış aylarında oluşan ölü derinin atılması için öneriliyor. Kuru ve normal ciltli olanların haftada bir defa peeling uygulamaları yeterli. Ciltleri çok yağlı olanlar haftada iki defa yapabilirler.
Ebru Şallı’nın verdiği tarif hem pratik hem de benim cildime çok iyi geliyor, sizlerle de paylaşmak istedim. İnanın pürüzsüz, yumuşacık bir ciltle birlikte birkaç uygulamadan sonra yüzünüzdeki izlerin, lekelerin azaldığını göreceksiniz. Denemek isterseniz işte tarifi..
    Malzemeler
* 1 çay kaşığı irmik
* 1 tatlı kaşığı yeşil çay kremi
* 1 yemek kaşığı gülsuyu
Uygulama: 1 çay kaşığı irmiğin üzerine, 1 yemek kaşığı gülsuyunu ilave ederek karıştırdıktan sonra üzerine 1 tatlı kaşığı yeşil çay kremini (ben evde fazlaca biriken yüz kremlerimden kullanıyorum) ilave edin.
İyice karıştırdıktan sonra önceden temizlediğiniz cildinize göz çevresi hariç uygulayın. 5 dakika bekledikten sonra ovalayarak yüzünüzden çıkarın. Yüzünüzü ılık su ile yıkadıktan sonra gül suyu ile silin. Bu uygulamadan sonra hazır gözenekler açılmışken bir de bu yazımda anlattığım maskeyi uygularsanız siyah noktalarınızdan da arınarak tertemiz bir cilde kavuşabilirsiniz.
Hafta iki kez uygulayabilirsiniz. Akşam yatmadan önce uygulamanız tavsiye ediliyor.
Herkese, yumuşacık, pürüzsüz, pespembe günler diliyorum. Sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder